Kerstdubbel

Traditioneel werd het Sorryjaar afgesloten met het onderling Kerstdubbeltoernooi. Een prima georganiseerd toernooi waarbij het vermaarde dubbel Andre en Marcel hun titel terug veroverden. Hieronder de foto van de prijsuitreiking (foto Dick van Laren). Een uitgebreider verslag op Kompasonline.nl (gedeeld op onze facebookpagina Tafeltennisvereniging Sorry)

Huldigingen

Ook werden na afloop door plv. gelegenheids voorzitter Peter Sloover –die Ben Hofstede verving- de Sorrianen in het zonnetje gezet die dit jaar hun koppen boven het maaiveld hadden uitgestoken. Ook werden de kampioenen van de najaarscompetitie gehuldigd (zie verslag elders op de site). Een bijzondere huldiging was die van Rob Zee, die dit jaar maar liefst 25 jaar lid was.  Tot ons aller opluchting was er ook onder het regime van de nieuwe penningmeester Martin van Boven ruimte voor het traditionele drankje met schaal bitterballen van de vereniging geserveerd door onze Nel en Ab. En ook dit keer konden de leden tevreden huiswaarts keren met een prachtige unieke, handgeschilderd Sorry kerstbal. En zo kwam er een eind aan een prachtig jubileumjaar.