De najaarscompetitie 2015 heeft voor Sorry 2 kampioensteams opgeleverd!

In de 5e klasse werd team 6 glansrijk kampioen. Slechts de laatste wedstrijd (toen de titel al binnen was) ging verloren. Extra knap van deze prestatie is dat hun op papier beste speler (Ronald) voor de competitie al moest afhaken met een gebroken been. Maar thuis vanaf de bank wist hij de overige teamleden (Mark, Leonard en Ton) tot grootte hoogten te coachen. Zij deden nauwelijks iets voor elkaar onder gezien de persoonlijke resultaten en met de 3-2 overwinning op De Sprint was de titel zeker. Volgend jaar dus wederom 4e klasse voor dit team.

Duo 8 degradeerde vorig seizoen uit de 5e klasse, maar na 1 seizoen zijn Niels en Mark weer terug op dit niveau. Afgelopen vrijdag hadden zij slechts 1 punt nodig om het kampioenschap veilig te stellen. Onze mannen lieten echter niets aan de duidelijkheid over en namen alle punten weer mee terug naar Oud-Beijerland.

Beide teams van harte gefeliciteerd!